11 Januari 2011

Manik-manik Bertaburan

Salam kepada semua rakan blogger...

Hari ni aku nak kongsikan sedikit keje-keje tangan aku yang tak seberapa. Aku bukannya pro menjahit manik, aku ni amatur aje. Selalu nengok adik kat opis aku jahit manik.. Ade yang siap ambik upah jahit manik lagi... Kalau aku mesti dimaki hamun customer... Ape tidaknya.. orang lain jahit manik simple aje dalam 2-3 aje. Aku ambik mase hampir sebulan. Baru nak start, mesti aku bukak balik sbb mcm tak puas hati aje. Baru nak mula, anak-anak dah tumpahkan manik.. Mcm mana nak siap.. Aku suka tengok baju Pengarah Urusan kat opis aku ni.. PU aku mestilah pompuan... manik kat baju dia cantik2.. pernah sekali dengann rasa tak malunya aku nak tengok design kat lengan baju dia..Memang cantik.. Harga dia jgn cakap ler... harga kain dah berape, upah jahit baju dan manik lagi..dia kata dlm anggaran semua2 tu RM800..Terbeliak bijik mata aku.. Takpe la.. kalau level-level pegawai mcm aku ni pakai aje yang mane termampu.. Jahit manik tu tak payah susah2. Beli aje manik, jahit sendiri. Untuk pengetahuan anda semua upah jahit baju aku free sbb bibik aku pandai menjahit. So di kesempatan ni nak buat promosi sikit... kalau ade yang berminat nak tempah baju e-mel kat saya. Heheheh.. Baju kurung biasa-RM30, baju kurung moden -RM35. Sekian harap maklum.
Ni design masa baru2 nak berjinak-jinak jahit manik

Ni design yang the latest yang aku siapkan.

2 Komentar Terbaik

14 Januari, 2011

wah terbaik kak...lepas ni usaha lagi wat manik2 ni ye...nurul dah pow mama punya kain kosong warna kelabu nanti kita wat manik lagi ye...

17 Januari, 2011

Nurul Pinky: Bila nak mulakan balik bisness manik tu?

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © BicaraQaseh. Designed by Whitey Mommy