3 Mei 2011

Tiada yang Istimewa

Salam kepada semua blogger.
Sekadar nak bagitahu, aku sedang menjalankan kerja-kerja penyelenggaraan untuk blog kesayanganku ini. Kerja-kerja penyelenggaraan ini mungkin mengambil masa beberapa hari lagi. Jadi untuk minggu lepas dan berkemungkinan pada minggu ini juga tiada entri yang istimewa yang anda boleh baca di blog kesayanganku ini. Aku harap kerja-kerja penyelenggaraan ini tidak berlarutan disebabkan aku seorang amatur dalam kerja-kerja pembikinan blog ini. Kalau ada sesapa yang nak menjadi penasihat dalam menjadikan blog aku serupa orang lain amatlah dialu-alukan. Aku berharap benar agar aku berjaya menjadikan blog ini lebih mesra pelanggan..(angan-angan dan cita-cita mesti tinggi!).. Semoga berjumpa lagi ye.. Nantikan entri the boom aku dan entri yang terkini nanti..

Kerja-kerja penyelenggaraan yang dijangka siap tidak lama lagi..


Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © BicaraQaseh. Designed by Whitey Mommy