17 Mei 2012

Corat-coret di Bangladesh

Salam sayang..

Hazrat Shahjalal International Airport - Bangladesh
Dah lama rasanya tak menulis apa-apa entri dalam blog kesayangan ni. "Kekangan waktu" alasan klise yang boleh aku katakan. Dalam entri kali ni aku masukkan beberapa gambar semasa aku ke Bangladesh. Bukan destinasi percutian ye.. tapi menghadiri International Workshop and Training: Micro Credit Delivery System and Good Governant for Rural Development. Macam best aje kan.. Alhamdulillah.. Kalau ikutkan hati memang la rasa tak best, tapi kena bersykur sebab kali ni tempat training lebih baik berbanding tempat kursus kawan aku tahun lepas.. Hakikatnya alangkah bertuahnya aku menjadi warganegara MALAYSIA. Negara yang cantik, ekonomi yang stabil dan hidup dalam keadaan aman dan damai. Kesesakan lalu lintas untuk warga kota lebih mendamaikan jiwa berbanding di sana... Jom kita tengok gambar (baru sikit).. nanti aku kongsikan lagi...
From Airport to Guest House
Stop to refueling opss not refueling but to fill CNG 

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © BicaraQaseh. Designed by Whitey Mommy